Wednesday 20 November 2013

Start today all about diet...

Dah lame x on sini...hehehe....
Today on utk cerita psl diet ja...kne diet dah...berat dah mencanak naik.semua dah tegur aku semakin membulat...tak thn dgr seh......

Td secara rasminya aku on diet low carb senang citer,xnak ckp atkins,sbb kekadang terlebih carbo jg.
Mula kol 4 ptg last aku mkn mengarut tu sume.kol 5 aku cdg nak telan pil dietin kasi up ckit aku pnye metabolisme bdn.skrg dah gemuk mmg pyh benor nak berpeluh.telan dietin biasanya mmg no 1 la berpeluh karang.
 Ok,sini ja dulu,nak kne standby tuk mkn mlm nie lak.last mkn sti sblm 8mlm kalo nak selamat.

8.30pm,ok,settle sumer...td mkn telur 2 biji dgn sayur bayam msk lemak putih satu senduk tanpa kuah....
P/s: kne tdo awal mlm ni.nti perut mtk mkn....lapau je keje nti.
Tgh follow citer Rosalinda ni kat tb9.nasib baik umh astro ade recorder,record saja then pagi2 tgk...layan.......dulu dah tgk dah sebenarnya,tp byk missed,so lupa da jln citernya.

No comments:

Post a Comment