Thursday 21 November 2013

Kucing jatuh dalam perigi!

Haa...ngeri tajuk pepagi hari ni..hee.....

smlm pnyer cerita ni,dlm kol 10 mlm kejadian berlaku,kat belakang umah...

tgk duk syiok2 men game candy crush tu,tetiba dgr kucing duk bergaduh kat blkg umah,pastu si NAtasha p jenguk dgn bukak pintu dapur,dia lari dtg dkt ibu bgth sambil muka dah cam nak nangis,gtau yg ade kucing terjatuh kat dlm perigi.leper aku lari g tgk...

adoi...menggigil aku tgk kucing tu terkapai mtk tlg sambil megeoww laju2. Otomatiknya,aku capai cakar sampah yg berhampiran tu tuk selamatkn kucing tersebut.
Aku kasi kucing tu capai cakar,nasib la kucing tu kasi respons aku ni nak tlg dia,kalo tak....mmg out da kucing tu...kucing tu peluk cakar yg aku hulur tu sekuat hati dia,aku tarik buat naik atas slow2,dah dkt dgn muka perigi,aku capai laju2 n dgn kuatnya aku tarik dia naik n selamat sudah.......

Pastu semua muka jd lega giler campur airmata risau ckit td.hehe...hek eleh....emo...
Mana taknya,pengalaman sebegini tak semua org dpt merasa tau....tp xyahlah mtk rasa weiiii.....ngeri.
Jd insan terpilih plk aku nak kne selamatkn kucing tersebut.
Xpelah kucing....doakan aku supaya tercapai hajat nak ade baby baru plk pasni.hehe...sbb period pun dah delay beberapa hari n xdtg2 pun lg nie ha....

apepun,terima kasih Allah!!!
-----------------------------------------
4diet note :

  • Bfast pg ni on diet low carb lg.
  • Mkn seketul peha ayam grg n sebiji telur grg dadar .
  • Sblm mkn td amik 1 kapsul dietin....:)
  • Air mcm biasa,kne minum air masak byk ckit,urin dah jernih br blh krgkn air.

No comments:

Post a Comment